Dedalus.pl tanie książki wczytuję dane...
ISBN: 9788375451313
Realizacja zamówienia: 2 dni
Sprzedanych produktów: 0
EAN: 9788375451313
Koszt wysyłki od: 6.90 PLN
Wydawnictwo/Producent: ASPRA-JR

W serii wydawniczej Media początku XXI wieku" ukazały się:

Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński

Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki

Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz

Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek

Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka

Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska

Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki

Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński

Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha

Tom 10 - Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski

Tom 11 - Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab

Zorganizowane społeczeństwo nie toleruje entropii. Zawsze dąży do uporządkowania, wprowadzenia ładu. Służy temu - zdobywane przez wieki - doświadczenie. Przyjmuje ono postać prawa, kultury i pozostałych norm oraz zasad funkcjonowania społeczeństw. Dążenie to jest naturalne i trwałe, mimo krótkich okresów anarchii. Siłą sprawczą owego ładu pozostają ludzie - zazwyczaj wybitne jednostki. Obecnie obserwujemy zjawisko przekazywania wszelkich informacji maszynom, które przestają być tylko biernym ich magazynem. Samodzielnie i połączone globalną siecią aktywnie wpływają na gromadzenie i modyfikację informacji, ich selektywną dystrybucję, w sposób zauważalny kształtując nowy ład informacyjny we współczesnym świecie.

Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

ASPRA-JR 2010, ISBN: 9788375451313, 160x230, 308 s., oprawa miękka

Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy Włodzimierz Gogołek

Książka

  • Autor: 

    Włodzimierz Gogołek

  • Rok wydania: 

    2008

  • ISBN: 

    9788375451313

  • Ilość stron: 

    308

  • Oprawa: 

    miękka

  • Format: 

    160x230

  • Język: 

    polski

 

Promocja!

DARMOWA dostawa do punktów odbiorczych Orlen Paczka dla zamówień o wartości minimum 100 zł.

Wysyłka niedostępna dla pozycji z kategorii: Gry i Puzzle

 

 

Zapraszamy na zakupy
>>Wejdź<<

<|>

Wyprzedaż startuje 20 kwietnia.

Wycofujemy z oferty księgarń stacjonarnych ponad 3 tys. tytułów. Z tej okazji zdecydowaliśmy się ponownie je przecenić, więc w ten sposób ceny już obniżone o około 50-60 procent dodatkowo obniżyliśmy średnio o połowę. Więcej informacji na tej stronie.