Dedalus.pl tanie książki wczytuję dane...
ISBN: 9788324223688
Realizacja zamówienia: 48 h godzin
Sprzedanych produktów: 0
Koszt wysyłki od: 6.70 PLN
Wydawnictwo: Universitas

Od autora
AKSJOLOGIA I PERSPEKTYWY MEDIÓW
Pozorowanie wartości w mediach
Egocentryzm jako antywartość i złudzenie kompetencji
Genologiczne, technokulturowe i hipermedialne podłoże zjawiska
Uwarunkowania pozorowania wartości w profesjonalnych mediach
Aksjologiczne konsekwencje komunikacji wizualnej a telegeniczność
Wybrane defi nicje i sposoby rozumienia komunikacji wizualnej
Ambiwalencje wokół telegeniczności
Społeczna akceptacja antywartości
Wstępne kryteria wartościowania i oceny prezenterów telewizyjnych
Futurystyczne perspektywy mediów audiowizualnych
Ku audiowizualności i komunikowaniu
Interfejsyzacja
Między prywatnością a korporacyjnością przekazu
Realna obecność w cybernetycznym świecie?
Idealny człowiek bez praw?
WARSZTAT DZIENNIKARSKI
Literatura wobec pragmatyki warsztatu dziennikarskiego
Odmienne cele i wspólne źródło
Preferencje i kryteria w doborze lektur
Bez rezygnacji z myślenia artystycznego
Semantyczne i warsztatowe konsekwencje obecności teologii w telewizji
Locus theologicus a rodzaje stacji telewizyjnych
Wyznaczniki warsztatowe a gatunki
Popularyzacja treści religijnych
Brak kompetencji w komunikacji wizualnej
Potrzeba afirmowania kreacji artystycznej
Perspektywa badawcza i dziennikarska
Podstawowe wyznaczniki braku profesjonalizmu w dziennikarstwie
Relacje towarzyskie
Ograniczone lub złe wzory
Szybkie, intensywne i stresujące tempo pracy
Lekceważenie profesjonalnej i konstruktywnej krytyki
Strach przed prawdą o własnych uwarunkowaniach zawodowych
Wąski zakres lektur
Podporządkowanie profesjonalizmu właścicielom i zarządom mediów
Negatywna korelacja sprytu, inteligencji i intelektu
Ogólnikowość ocen z pomijaniem procesu wartościowania
METODY BADAWCZE
W kręgu fenomenologicznej metody badania mediów
Ważniejsze przyczyny metodologicznych nieporozumień w medioznawstwie
Obecność fenomenologii
Sygnalizowanie sensu komplementarności metod
Preferencje w klasycznych ujęciach fenomenologicznych
Wokół telegeniczności widzianej fenomenologicznie
Strukturalizm a tworzenie serwisów informacyjnych w Internecie
Testowanie granic funkcjonalności
Nazywanie rzeczywistości - ekspresja - indeksalność
Struktury nieświadome
TOŻSAMOŚĆ DZIENNIKARSKA
Ezopowa tożsamość dziennikarstwa
Prasumienie i zdrowy rozsądek
Przestrzeń niewypowiedzenia
Tożsamość dziennikarska w międzykulturowym kontekście medialnym
Tożsamość osobowości
Tożsamość redakcyjno-firmowa
Tożsamość akomodująco-cyfrowa
Tożsamość trendów warsztatowych
Bibliografia
O autorze
Indeks nazwisk
Indeks rzeczowy

 

Universitas 2014, ISBN: 978-83-242-2368-8, 135x205, 160 s., oprawa miękka

 
Media i dziennikarstwo. Aksjologia - warsztat - tożsamość Jacek Dąbała

Książka

  • ISBN: 

    9788324223688

    

 
   Wystarczy dokonać zakupu za 150 zł i zapłacić przelewem lub kartą by cieszyć się darmową wysyłką kurierską na dowolny adres w Polsce!   
 
 
 
 
 
 
 
 
   Paczka w RUCHu to usługa logistyczna umożliwiająca odbieranie paczek w ponad 3700 kiosków i saloników RUCH oraz punktów partnerskich, a także nadawanie paczek w całej sieci RUCH. Punkty zawsze są umiejscowione w dogodnych lokalizacjach - na osiedlach miejskich, w centrach handlowych, węzłach komunikacyjnych oraz w mniejszych miejscowościach i na terenach wiejskich - tym samym Konsument ma zawsze dogodny dostęp do swojej paczki.