Dedalus.pl tanie książki wczytuję dane...
ISBN: 9788324227525
Realizacja zamówienia: 48 h godzin
Sprzedanych produktów: 1
Koszt wysyłki od: 5.90 PLN
Wydawnictwo: Universitas

Książka podejmuje niezwykle ważne problemy współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie z wojnami i rewolucjami, przenosi się do Internetu. Podjęte w recenzowanej tu pracy analizy mają kluczowe znaczenie dla stworzenia teorii masowej komunikacji przez to, że pokazują trafnie i oryginalnie epistemologiczny i psychologiczny jej kontekst.

z recenzji prof. dra hab. Jerzego Bobryka (PAN)

Universitas 2016, ISBN: 9788324227525, 140X205, 212 s., oprawa miękka

 
 Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto Marcin Trybulec

Książka

  • ISBN: 

    9788324227525

 

Promocja!

 

DARMOWA dostawa do punktów odbiorczych Paczki w Ruchu dla zamówień o wartości minimum 50 zł.