Dedalus.pl tanie książki wczytuję dane...
ISBN: 9788375103182
Realizacja zamówienia: 48 h godzin
Sprzedanych produktów: 1
Koszt wysyłki od: 6.70 PLN
Wydawnictwo: REBIS

Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu. "Kamień milowy na miarę prac C. Junga o archetypach i N. Chomsky ego z zakresu językoznawstwa. Oto książka, która na zawsze odmieni nasze wyobrażenia na temat czynników wpływających na zachowanie konsumentów".

/Philip Kotler, autor bestsellerowego Marketingu/

"Ta znakomita książka stanowi kolejny krok na drodze do głębszego myślenia, do którego powinni dążyć wszyscy zainteresowani skuteczną komunikacją w każdej sferze życia - w marketingu, zarządzaniu pracownikami czy w osobistych związkach".

Tadeusz Żórawski, prezes Universal Mc Cann Polska

Gerald Zaltman, autor bestsellera Jak myślą klienci (REBIS 2008), jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i współzałożycielem firmy badawczo-konsultingowej Olson Zaltman Associates. Pisuje m.in. do "New York Timesa", "Time a", "Fortune" i "Forbesa". Pracuje jako konsultant korporacji na całym świecie, jest laureatem nagród za wkład w rozwój teorii i praktyki marketingu. Lindsay Zaltman jest dyrektorem zarządzającym w Olson Zaltman Associates. Ma bogate doświadczenie w dziedzinie reklamy i komunikacji marketingowej. Zajmował się klientami z branży technologicznej, sektora finansowego, energetycznego i rynku sztuki. Obecnie współpracuje z firmami z rankingu "Fortune 500".

Rebis 2010, ISBN: 9788375103182, 155x230, 212 s., oprawa twarda

Metafora w marketingu Gerald Zaltman, Lindsay Zaltman

Książka

  • ISBN: 

    9788375103182

    

 
   Wystarczy dokonać zakupu za 150 zł i zapłacić przelewem lub kartą by cieszyć się darmową wysyłką kurierską na dowolny adres w Polsce!   
 
 
 
 
 
 
 
 
   Paczka w RUCHu to usługa logistyczna umożliwiająca odbieranie paczek w ponad 3700 kiosków i saloników RUCH oraz punktów partnerskich, a także nadawanie paczek w całej sieci RUCH. Punkty zawsze są umiejscowione w dogodnych lokalizacjach - na osiedlach miejskich, w centrach handlowych, węzłach komunikacyjnych oraz w mniejszych miejscowościach i na terenach wiejskich - tym samym Konsument ma zawsze dogodny dostęp do swojej paczki.