Dedalus.pl tanie książki wczytuję dane...
ISBN: 9788372300461
Wyślemy w: 24 godziny
EAN: 9788372300461

"W tej najnowszej pracy Wacława Śmida podejmuje się skonfrontowania klasycznych definicji z dziedziny marketingu z pojęciami z innych działów nauki jak filozofia, psychologia, logika i socjologia odnoszących się do podobnych jego zdaniem problemów rozpatrywanych jedynie w tej płaszczyźnie. Celem przedsięwzięcia ma być nowe spojrzenie na marketing w teorii i praktyce i wynikające z tego wymierne efekty w bieżącej działalności. Punktem wyjściowym do rozważań są kwestie, opozycji między technologią a psychiką, opór społeczny wobec zmian, próba syntezy wartości wyższych i pragmatyzmu, możliwość kreowania wielkich indywidualności w procesie ich kształcenia i treningu." Od Wydawcy

Książka

  • Autor: 

    Wacław Smid

  • Rok wydania: 

    200

  • ISBN: 

    9788372300461

  • Ilość stron: 

    192

  • Oprawa: 

    twarda

  • Format: 

    170x240

  • Język: 

    polski

Klienci, którzy kupili prezentowaną pozycję wybrali również...

 

Zapraszamy na zakupy
>>Wejdź<<