Dedalus.pl tanie książki wczytuję dane...
ISBN: 9788377463994
Realizacja zamówienia: 48 h godzin
Sprzedanych produktów: 2
Koszt wysyłki od: 8.99 PLN
Wydawnictwo: MT Biznes

Dobro popłaca to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu. Książka zawiera praktyczne rady dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej. Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona jak - przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną - wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami - organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie - zmienić podejście do biznesu aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat - radzić sobie z cynikami i krytykami którzy na pewno się pojawią. Dzięki książce Dobro popłaca możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski. Wszyscy na tym korzystają Philip Kotler to jeden z wiodących światowych autorytetów w dziedzinie marketingu a jego teksty od ponad czterdziestu lat kształtują światowe oblicze tej dyscypliny. Piastuje katedrę marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management przy Northwestern University. David Hessekiel jest prezesem Cause Marketing Forum. Dyrektorzy z całego świata odwiedzają stronę internetową w poszukiwaniu wiadomości wyników badań oraz analiz przypadków a także w celu zapoznania się z programami i publikacjami CMF. Hessekiel udziela się jako bloger na stronach Forbes Media Post oraz Huffington Post i jest często cytowanym analitykiem branży. Regularnie wypowiada się na temat marketingu sprawy oraz korporacyjnej odpowiedzialności społecznej zarówno na forum firm jak i organizacji pozarządowych. Nancy R. Lee jest prezesem Social Marketing Services Inc. współpracuje też z University of Washington. Udzielała wsparcia konsultingowego ponad stu organizacjom non profit uczestniczyła też w tworzeniu ponad pięćdziesięciu kampanii marketingu społecznego realizowanych przez agencje należące do sektora publicznego. To jej dziewiąta książka napisana wspólnie z Philipem Kotlerem.


MT Biznes 2014, ISBN: 978-83-7746-399-4, 150x230, 328 s., oprawa twarda


Książka

  • ISBN: 

    9788377463994

    

 
   Wystarczy dokonać zakupu za 150 zł i zapłacić przelewem lub kartą by cieszyć się darmową wysyłką kurierską na dowolny adres w Polsce!